KAAAAMERA..

Vill ha en kamera ju..
Ska visa lite bilder.. (OBS!! DEN BLÅA HAR JAG INTE SKICKAT EFTER ÄNNU)


NIKON COOLPIX P500

NIKON COOLPIX P510(något dyrare och fler funktioner än den övre)


CANON EOS1100D

Ja! Dom kamerena står på topplistan.. Igentligen vill jag helst inte ha en systemkamera.. Dom är bra men man vill alltid ha mer objektiv, kompakt kan man nästan ta likabra bilder och då har man allt i ett...(Det är bara de, jag har inte råd att köpa först en kamera och sen köpa till en massa objektiv...)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fel igen ;D

INte fler funktioner, utan förbättrade funktioner ;)<3

2012-04-19 @ 18:41:51
Postat av: Lollo

Det var jag förut, glömde namnet igen xD

2012-04-19 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0