ridtävling...

Hej! har inte kunnat bloggat nu på ett tag för att jag har inte haft tid och sånt..
vi tar veckan snabbt..

MÅNDAG:Jag var hos amanda.. Vi var med lollo med. knäppte kort och sånt. Endel vi knäppte finns på amandas blogg.

TISDAG: Amanda fyllde år. vi åt tårta på rasten.. SMASKENS!  kom inte ihåg vad jag gjorde efter skolan!

ONSDAG:
var med lollo. vi gjorde läxa..

TORSDAG: MImfestival på skolaN..... PÅSKLOV!!!!!!♥

FREDAG:
Var på hopptävling. (Amanda & Lolllo..)

Lollo:  Hoppade 70cm med flingan(ridskolehäst) gick super bra! DElad 5:a...

Amanda:
Hoppade 70cm med miracel. GIck inte värst bra tyvär.Vägra  ut sig och blev diskad. Men hon hoppade 50 cm med. Där gick det bättre.. Hon blev nollad för första gången i hennes och miracels historia. Med trolle gick det också jätte bra. Nollade han med!
GRATTIS BÅDA TVÅ!♥Ni var jätte duktig..:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var i Tisdags vi gjorde läxan dummer, i Onsdags red du ju Winnie när jag cyklade ;)

2012-04-07 @ 15:41:35
Postat av: Lollo

Oj, gglömde säga att det var jag! :D

2012-04-07 @ 15:42:20
URL: http://gaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0