Telefonen-Dampar

HEJ!

JA telefonen dampar as mycke nu så ja har inte kunnat blogga från den. Sen har mamma haft min dator till svenskan hela helgen men nu är jag hår igen!!! HAHh
Här kmr veckan i punktform..
  • MÅN-Vara med lollo och amanda- knäppa kort..
  • TIS- Vet ej! RIDA?- Amanda fyller år<3
  • ONS-Vet ej! Vara med ngn?
  • Tors-MImfestival på skolan- RIDA?<3-GÅR på påsklov...
  • Fre-Amanda lollo hopptävlar- VARA DÄÄÄR!!<3käkä hos farmor och farfar..
JA.. dettta är min vecka.. Föresten lollo hur går de med min heder?? <333

Jaa, somsagt tävlade igår...
Inte jätte nöjd över winnie.. Hon vägrade nästan varje hinder känns det som... HÖLL ABSOLUT inte galoppen och gick över hindrena.. måste fortsätta hemma och träna hemma med hoppningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0