Komentar från lollo <3

Hej, nu har jag varit i backen, kommit hem och duschat.. De var skojj.. Jag var i backen med lovisa, de var kul men när jag skulle ställa in skidorna med hjälp av en kille som jobbar i backen så avr mina pjäxor för stora för bindnigen. De kostade 150 kr att hyra ett par skidor men jag hade bara 100 och det sa jag till han, då fick jag låna ett par skidor gratis... TAck så jätte mkt. As snällt asså <33 :D
IAf jag fick en komentar från lollo men de var bara för att jag hade skrivit "Dugurs fötter" istället för "dugurs hovar"... HAhahhahaah <3
IAf mina syskons bloggar ska ni få en smak bit på...
TRyck HÄR för att komma till linneas, den som handlar om hennes vardag osv..
TRyck HÄR för att komma till Julias, den som handlar om hennes häst vardag osv...
Här får mi en liten bild när jag hoppar med Winnie <33
Hehehe alskar min min.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0