Mitt finger gör ont!!

Hej ! Nu ska jag snart  titta på ponnyakuten eftersom vi missade de igår föratt vi satt och åt. Igår när jag skulle göra lunch så skar jag mig på kniven. Vi kylde de i 5-10 min i iskallt vatten. Men efter en liten stund känndes det som jag skulle svimma. Jag sa det till pappa och efter de svimmade jag. JAg hade varit avsvimmad i 1-2 sek sa pappa när ja frågat. ni ska få se bilder på mitt finger nu och igår har dock ingen bild på själva såret, endast med plåster på.
Detta var igår...
As dålig kvalité med webcam men vem bryr sig.... Jo, juste LOLLO!! <3333 hahaha <3 älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

VArför fotade du inte med mobil kameran den är 1000 x bätrre

2012-03-05 @ 20:07:18
URL: http://photographyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0