väntar på smågrisarna <3

Hej ! Sitter vid bordet och väntar på att mamma,linnea och smågrisarna<3 mamma och linnea ska hämta på dagis:-P idag har vi haft nationella prov i matte! De var ganska enkelt och det gick bra. Annars så hade jag bara idrott på morgonen och spanska sista lektionen <3 jag ska åka till pappa sedan, tror att jag och linnea ska träna med hästarna... Måste träna upp konditionen på Winnie eftersom vi ska tävla nästa helg:-Pblir nog ganska mkt trav idag då! Imrgn fyller min låssasbror år. Han fyller 10...skulle gärna vara med Amanda elr Lollo men jag måste ju vara med på kalaset och man tackar ju inte nej till tårta<3 Vad ska ni göra imrgn. Komentera! Så inte bara jag berätta vad jag gör <3 tycker de är jätte kul när ni komenterar<3 Xoxo Agnes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0